אמנם היו סימנים מקדימים וידענו שמתי
שהוא זה יקרה,אבל שקיבלנו את הידיעה שדוד של לימור על ערש דווי,לא היינו מוכנים
ועל כן נערכנו מהר על מנת לאפשר ללימור להגיע לארץ בזמן,על מנת להיפרד.
מה-BVI יהיה מאוד קשה לעשות יציאה
וכניסה,לכן החלטנו להפליג חזרה לפווארטו ריקו ושלימור תטוס משם.
9.6 מרימים עוגן ומפליגים חזרה לג'וסט
ואן דייק,משם נוכל לעשות יציאה רשמית ,החתמת דרכונים ולהפליג חזרה לפווארטו
ריקו.ההפלגה לואן דייק קצרה יחסית-14 מייל ,אנחנו עושים את כולה
על מפרשים בגבית.
10.6 עשינו אתמול יציאה רשמית מה-BVI ולכן
על הבוקר מוקדם יצאנו להפלגה של -34 מייל לעבר קולברה
בפווארטו ריקו. ההפלגה הייתה לא כל כך נעימה ולוותה במשבי רוח,גלים מבולבלים(עקב
נקודת מפגש בין הצד האטלנטי לצד הקאריבי) וגשם...
את הימים הבאים אנחנו מעבירים בהכנה
לנסיעה של לימור ארצה לכמה ימים.
13.6 לימור טסה לארץ.
14.6-22.6 אני מעביר את הימים
בתחזוקה,ניקיונות וסדר בסירה, כמו כן מכין את הסירה להפלגה חזרה,סביר להניח שמכאן
נצא ללג ארוך לבהאמס ולכן צריך להתכונן.
22.6 יום עצוב ,דוד של לימור, שמעון
מרקוס היקר נפטר.
24.6 לימור חזרה לסירה ודבר ראשון נכנסה
לישון כ-24 שעות להתאושש מכל הטיסות.
הימים לא עוברים בקלות ואנחנו חייבים
להתאושש על מנת להחזיר את הסירה לפלורידה עד סוף יולי.
תאריך היעד ליציאה חזרה לכיוון הבהאמס נבחר ה-1
ליולי(ע"פ תנאי מזג האוויר כמובן),מצפה לנו הפלגה ללא הפסקה של כ-620 מייל עד ללונג איילנד-קלרנס טאון.
עד אז נצבור כוחות,נתאושש ונערך
לבאות....
אוהביםםםןן
השבמחקאוהביםםםןן
השבמחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחק